designen blev sådär

Ja jag har sjukt svårt med att designa andras bloggar, speciellt killars :/
men nu är den klar.. eftersom jag bara kopierade min stilmall och la in den i svantes, så är det en grej som jag inte kan fixa. 
rutan man kommenterar i är helt svart. jag har prövat allt men det funkar inte. Förlåt svantie! Men jag hoppas att Svante & hans tusentals läsare blir nöjda nu ;)
Och om du vill ändra på något svante är det bara att fråga mig. 
Jag har ju endå inget att göra för jag är sjuk :/
Hoppas ni fortsätter läsa svantes blogg & hoppas för hans skull att han verkligen skriver för jag orkar inte göra det här för att han dagen efter ska radera bloggen.
puss på rumpan! 

/ ttildas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0